ATS Brand Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

ugyfelszerzes.hu

Jelen dokumentum tartalmazza ATS Brand Agency Korlátolt Felelősségű Társaság mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató)
által az ugyfelszerzes.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Honlap/Weboldal) keresztül illetve direkt marketing útján értékesített szolgáltatások vásárlóira (a továbbiakban: Vásárló) vonatkozó általános szerződési feltételeket mind a látogatók, mind a szolgáltatást igénybevevők számára (a továbbiakban: ÁSZF). Jelen ÁSZF valamennyi, a Szolgáltatón keresztül a Vásárló által igénybe vehető szolgáltatás vásárlási feltételeit tartalmazza. A Weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Weboldalon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. A szerződés nyelve magyar és a szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, és nem megtekinthető, ide nem értve a megrendelések adatait. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.       Szolgáltató adatai

Név: ATS Brand Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

Képviseli: Tusnádi Roland ügyvezető önálló képviseleti joggal

Székhely: 1027 Budapest, Bem József utca 9 fsz.

Cégjegyzékszám: 01-09-394896

Adószám: 27562413-2-41

Számlavezető pénzintézet: Budapest Bank Zrt.

Pénzforgalmi jelzőszám: 10100840-12689600-01006007

E-mail cím: info@ugyfelszerzes.hu

Telefonszám: +36 30 144 16 07

A Szolgáltatás nyújtásához igénye vett tárhelyszolgáltató:

Neve és címe:

HighLevel Inc. ATTN:

Legal Department

400 North Saint Paul St., Suite 920

Dallas, Texas 75201

E-mail cím: compliance@gohighlevel.com 

Telefonszám: (888) 732-4197

Weboldal: www.gohighlevel.com

 

 A honlap üzemeltetője:

Neve: ATS Brand Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

Címe: 1027 Budapest, Bem József utca 9 fsz.

 

2.      A Szolgáltatás igénybevételének feltételei

 

A szolgáltató teljeskörű marketing és értékesítési megoldásokat kínál vállalkozások részére, egyedi eszközöket és szolgáltatásokaz nyújt az üzleti siker érdekében, mindezt a jelentős idő és energiatakarékosság szem előtt tartásával.

Az ugyfelszerzes.hu platformot Magyarország egyik legtapasztaltabb sales és marketing csapata fejlesztette ki, hogy egy helyen biztosítsa a szolgáltatás alapú vállalkozások számára szükséges eszközöket és erőforrásokat. Az egyszerűen kezelhető platform mellett folyamatos támogatást és több száz órányi tudásanyagot kínál, valamint egyedi útmutatóval és testreszabható megoldásokkal segíti a vállalkozások fejlesztését. Ügyfelei között a legnépszerűbb szakértő vállalkozók is megtalálhatóak, akiknek már sok ezer embert szállítottak online előadásaikra, így a rendszereiket a lehető legintenzívebb körülmények között tesztelték.

 

2.1.    Szolgáltatás elérhetősége

A Weboldal tartalmának minden része elérhető bármely Vásárló számára regisztráció nélkül, a vásárlás regisztrációhoz kötött, adatok megadása szükséges a következők szerint: név, cím/székhely, elektronikus levélcím, telefonszám, mely az ellenérték megfizetését követő számla kibocsátásához, valamint a kapcsolattartáshoz szükséges.  

2.2.    Szolgáltatás megrendelése

Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a Szolgáltató által kínált szolgáltatásokra: A szoftver divízió részeként

Szolgáltató online szoftveres platformot biztosít az ügyfeleinek havidíjas, féléves vagy éves konstrukcióban.  

A szoftver egyénre szabható és választható mellé marketing kivitelezés is, amelyre szintén havi alapon tudnak előfizetni a szoftver bérlés mellé.  

A szoftver bérlés részeként weboldal és értékesítési tölcsér építő, email küldő szolgáltatás, CRM rendszer, naptár foglaló rendszer, kérdőív építő és egyéb sales és marketing automatizációs eszközöket biztosít a Szolgáltató, előreláthatólag a Vásárló részére opcionálisan 3 csomag áll rendelkezésre: alap, közepes, prémium, melyek elnevezése a Szolgáltó döntése szerint.  

Szoftverhez oktatást és folyamatos technikai támogatást biztosít a Szolgáltató.  

A háttértámogatás 8-18 között elérhető minden szerződött ügyfélnek.  

A Szolgáltató a marketing divízió részeként minden esetben egyéni megállapodást köt vásárlóval. Az ár, a csomag tartalma és a szerződött időszak egyéni megbeszéléssel kerül minden szerződésbe.  

A regisztrációt követően a Vásárlóknak belépési felület a fiok.ugyfelszerzes.hu oldalon válik elérhetővé.  

2.3.    Szolgáltatás igénybevétele

2.3.1. Szolgáltatás kiválasztása


A „Kezdőoldalon” és a „Csatlakozz hozzánk” menüpont alatt megjelenő „Kipróbálom” cím alatt érhető el a szolgáltatást bemutató oldal ahol a megrendelés megkezdhető, ahol a Vásárló a 2.2. szerinti csomagok közül tud választani.  

2.3.2. A kívánt szolgáltatás megrendelésének véglegesítése


A „Kipróbálom” vagy „Díjmentesen kipróbálom 14 napig” ikont tartalmazó négyzetre kattintva egy vásárlói űrlap kitöltésével lehet a Szolgáltatást megrendelni, számlázási információkat, illetve a fizetés módját megadni.

2.3.3. Visszaigazolás

Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és emailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható.

A rendelés feladása tehát az adott oldalon a vásárlói űrlap lezárását jelző gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

 

3.      Szolgáltatások ára

A Weboldalon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Weboldalon a szolgáltatás mellett talál a Vásárló.


Az Ügyfélnek lehetősége van éves előfizetést is választani, mely esetben az éves díj két hónapjának megfelelő összegű díjat a szolgáltató (ATS Brand Agency Kft.) elenged. Az éves előfizetés tartalmazza a Szolgáltató zárt Slack közösségéhez való csatlakozást, valamint a korábbi rendszerből való átállásban vagy új rendszer kiépítésében való segítségnyújtást. A részletes munkafolyamatok és munkaórák egyedi megállapodásban kerülnek rögzítésre, melynek feltételeit jelen ÁSZF nem szabályozza.

A Szolgáltató előzetes értesítés nélkül az árak változtatásának jogát fenntartja. Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért. Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

-             0 Ft-os ár,

-             kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár

-             az olyan esetek, amikor nyilvánvaló, hogy a Szolgáltatás nem az igazolható piaci áron került feltüntetésre és a Szolgáltató nem kedvezménnyel értékesíti a Szolgáltatást

Igazolt piaci árnak az árukereső oldalak szerinti átlagár tekintendő.

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja, a Szolgáltatás valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a szolgáltatást vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Amennyiben Szolgáltató és a Vevő között a hibás áron létrejött az adásvételi szerződés, Szolgáltató a szerződést felmondhatja, illetve megtámadhatja, amennyiben a valós áron nem tud Vásárlóval megállapodni.  

4.      Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Weboldalon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására az űrlap módosításával.

Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy módosítását.

A hibás rendelés törlését a megrendeléskor megadott email címről küldött elektronikus (email) levéllel jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.  

5.      Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A szolgáltatások megrendelések feldolgozása legkésőbb a megrendelést követő napon 8-18 óráig történik.

A szolgáltató e-mail értesítésben visszaigazolja a Vásárló részére a megrendelés elfogadását, és a szerződés létrejöttét, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt szolgáltatás megnevezését, mennyiségét, a szolgáltatás árát és a fizetendő végösszeget, és a Szolgáltató elérhetőségi adatait.

A visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között. Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésre vonatkozó visszaigazoló emailt.

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

6.      Fizetés

A vásárlandó szolgáltatás ellenértékét a vásárló bankkártyás fizetéssel Stripe fizetési kapun keresztül fizeti meg szolgáltató felé, tekintet nélkül arra, hogy direkt telefonos értékesítés vagy online (honlap) értékesítés történik.  


Éves előfizetés vásárlása esetén az előfizetés keretében nyújtott plusz szolgáltatások igénybevételének kezdete a sikeres foglaló fizetéshez kötött. A foglalónak a teljes előfizetési díj legalább 10%-át kell kitegye, melynek befizetését követően a plusz szolgáltatások igénybevételének joga keletkezik. A foglaló összegét követően a teljes előfizetési díj fennmaradó része 14 naptári napon belül esedékes. A foglaló összegének visszafizetésére nincs lehetőség.

7.      Számla

Szolgáltató a Vásárló részére a elektronikus úton számlát állít ki és ilyen módon küldi meg a megadott e-mail címre.  

8.      Értékesítés külföldre

A Szolgáltató nem különbözteti meg az értékesítés során a Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak a vonatkozó 2018/302/EU rendelet előírásaival együtt.

A külföldi értékesítés során a kommunikáció és a vásárlás nyelve a magyar nyelv, Szolgáltató nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

A Szolgáltató nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Szolgáltatással kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel. A fizetés az Szolgáltató által meghatározott pénznemben valósul meg.

 

9. A Vásárlót megillető elállási és szavatossági jogok

-        Fogyasztónak minősülő vásárlót elállási jog illet meg.

Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek útján a Szolgáltató részére. Ebből a célból Vásárló felhasználhatja a következő linken [link beillesztése] keresztül elérhető elállási nyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Vásárló elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

A Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz Szolgáltató, kivéve, ha Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

-        Felmondási jog gyakorlása:

Vásárló elfogadja, hogy a Szolgáltatótól saját belátása szerint, előzetes értesítéssel vagy anélkül, és anélkül, hogy a szolgáltatót bármilyen felelősség terhelné az ebből eredő követelésekért, károkért, költségekért vagy veszteségekért, felfüggesztheti vagy megszüntetheti a szolgáltató weboldalához (vagy annak bármely részéhez) való hozzáférését amennyiben bármilyen csalás, visszaélés vagy illegális tevékenység gyanúja merül fel.

A hozzáférésének letiltásával egyidejűleg, szükség esetén a megfelelő hatóságoknál megteheti az indokolt lépéseket és bejelentéseket.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy törölje azokat a fiókokat, amelyek legalább egy (1) éve inaktívak. Felmondás esetén nincs joga a vásárlónak szolgáltatások további használatára. A felmondás esetén, függetlenül a felmondás okától (okaitól), a szolgáltatói platform használatához való joga azonnal megszűnik.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Vásárlóval vagy harmadik féllel szemben semmilyen kártérítési igényért, amely a megszüntetésből, felfüggesztésből vagy bármely más, a Vásárló szolgáltatói platform hozzáférésével kapcsolatos intézkedésből ered.  

A felmondás vagy a módosítások elvégzésének módja: Ha a Vásárló bármilyen okból szeretné megszüntetni a Platformhoz való hozzáférését, vagy módosításokat kíván végrehajtani, a Szolgáltató a következő számlázási dátum előtt legalább 30 nappal írásban értesítést kér.  

Harmadik fél felhasználók általi felmondás tilalma.

A Szolgáltató korlátozott hozzáféréssel rendelkezik a nem közvetlenül tőlünk vásárolt előfizetésekhez. Minden olyan felhasználónak, aki a Szolgáltatótól eltérő féltől kapott hozzáférést a platformhoz, a felmondással kapcsolatos kérdésekben azzal a féllel kell kapcsolatba lépnie, aki eredetileg hozzáférést biztosított a platformhoz.  

Vis maior. Fentieken túlmenően Szolgáltató mentesül a felelősség alól a szolgáltatás vagy bármely kapcsolódó termék vagy szolgáltatás szállításának elmaradásáért vagy késedelméért, amely a szolgáltató ésszerű ellenőrzési körén kívül eső, bármelyik fél által előre nem látható eseményből ered, beleértve, de nem kizárólagosan a következőket: munkaügyi zavar, háború, tűz, baleset, kedvezőtlen időjárás, a szállítás biztosításának képtelensége, kormányzati intézkedés vagy szabályozás, valamint a szolgáltató ellenőrzési körén kívül eső okok vagy események, függetlenül attól, hogy hasonlóak-e a fent felsoroltakhoz.  

10. Jogérvényesítési lehetőségek

10.1. Panaszügyint é z é s helye, ideje, m ó dja

Vásárló a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az 1-es pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül gyakorolhatja.

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszt rögzíti és 30 napon belül érdemi választ küld.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében az elektronikus levelezési címre történő válaszadást, vagy postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

 

11. Egy é b jog é rv é nyesít é si lehetős égek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló jogosult:

-        Panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

-        Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére

A Békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154 (20) 283-3422, E-mail cím: info@baranyabekeltets.hu  

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538, E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Vármegyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, Fax száma: (66) 324-976, E-mail cím: bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-090 ,E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék, E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310, E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217; E-mail cím: bekelteto.testulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-710 Fax száma: (52) 500-720, E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Vármegyei Békéltető Testület: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615, E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 370-005, E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 ,E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz. 14. Telefonszám: (32) 520-860, E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület Címe: 1055 Budapest Balassy Bálint utca 25. IV/2. Telefonszáma: (1)-792-788, E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000, E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180, E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456, E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356, E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220. Telefonszáma: (88) 814-121 Fax száma: (88) 412-150, E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525 E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu  

-        Online vitarendezés

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan tudják rendezni a következő linken https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jár el az online adásvételi szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

-        Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

12. Egy é b rendelkez é sek

12.1. Az Általános Szerződ ési Felté telek egyoldalú m ódos ítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Weboldalon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani.

A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően indított ügyekre kell alkalmazni.

Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Weboldalon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Weboldalt más domainnév alá helyezze át.

 

12.2. Szolgáltató felelőssége más által okozott károkért

 

Szolgáltató kifejezetten kizárja a felelősségét a szolgáltatás igénybevevője által, tevékenysége során másnak okozott kárókért.  

Nem minősül szerződésszegésnek a Szolgáltató működése során fellépő, ellenőrzési körén kívül eső okra visszavezethető üzemzavar, azonban az adott helyzetben tőle elvárható szükséges lépéseket haladéktalanul köteles megtenni az üzemzavar elhárítása érdekében.  

A Szolgáltató a vele szerződéses viszonyban lévő szolgáltató és tárhelyszolgáltató működéséből eredő üzemzavar vagy működés átmeneti/ tartós leállása esetében felelősségét teljes mértékben kizárja, az ebből eredő károk érvényesítése kizárólag és közvetlenül a szolgáltatóval szerződéses viszonyban lévő szolgáltatóval/ tárhelyszolgáltatóval szemben érvényesíthetőek.

Szolgáltató vállalja azonban, hogy haladéktalanul tájékoztatást a működési rendellenesség okáról, helyreállításának várható időtartamáról és haladéktalanul felszólítja a normál működés helyreállítására a a vele szerződéses viszonyban lévő szolgáltató és tárhelyszolgáltatót.

 

13. Szerzői jogok

A Weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak.

Szolgáltató a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást).

A Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett csak.

A Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Weboldal szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A jelen Feltételek teljes terjedelmükben hatályban maradnak mindaddig, amíg a szolgáltatást igénybe vevő fenntartja a fiókját.

A jelen Feltételek bizonyos részei, amelyek az igénybevevő vásárló fiókja megszűnését követően is fennmaradnak, akkor is kötelező érvényűek maradnak, ha az igénybevevő már nem minősül felhasználónak.

A feleknek szóló minden értesítést írásban és e-mailben kell megküldeni. A szolgáltató részére küldött értesítéseket a info@ugyfelszerzes.hu címre kell küldeni.

A Vásárló beleegyezik abba, hogy az értesítéseket a regisztrációkor megadott e-mail címre vagy bármely, a Szolgáltató által nyilvántartott címre küldje.

Az értesítések a kézhezvételt követően lépnek hatályba.

A Szolgáltató felveheti a kapcsolatot a Vásárlóval jelen általános szerződési feltételekkel kapcsolatban a vásárló által megadott bármelyik adat segítségével, vagy bármely más módon, ha a Vásárló több elérhetőségi adatot ad meg.

Ha a továbbiakban nem kíván a szolgáltatótól üzeneteket kapni, kattintson az ilyen üzenetekben megadott "leiratkozási linkre", vagy lépjen kapcsolatba a szolgáltatóval a info@ugyfelszerzes.hu címen.

A szolgáltató az általános szerződési feltételekkel kapcsolatos minden egyéb visszajelzéssel, észrevétellel, technikai támogatás iránti kérelemmel és egyéb kommunikációval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a következő elérhetőségek bármelyikén:

Név: ATS Brand Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1027 Budapest, Bem József utca 9 fsz.

E-mail cím:
info@ugyfelszerzes.hu

Telefonszám: +36 30 144 16 07  

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023. 05. 04.  

Jelen dokumentum letölthető változata a weboldalról érhető el.